سرکه سیب و تأثیر آن بر پوست گرداوری شد

سرکه سیب و تأثیر آن بر پوست

 

سرکه سیب یکی از انوع سرکه های موجود در بازار می باشد. معمولا سرکه ها باید از نوع باکیفیتی تهیه شوند ، در مواردی که سرکه از نوع بی کیفیت باشد قطعا با مشکلاتی همراه خواهد بود ، اما نوع باکیفیت آن چنین مشکلاتی را با خود به همراه ندارد و همواره سازگار با بدن عمل خواهد کرد. یکی از تأثیرات بی نظیر سرکه سیب بر روی سلامت پوست می باشد. این ماده با حفظ کردن درجه ی اسید و بازی مناسب از پوست ، اثری بر روی خشکی آن ندارد.

سرکه سیب نه تنها برای پوست بلکه برای زیبایی و درخشندگی موهای سر شما نیز کاربرد خواهد داشت. شاید با این جمله کمی شوکه شده باشید ، اما در واقع برای نرم کردن موها پس از حمام می توانید از یک حوله آغشته به سرکه سیب نیز بهره ببرید. هم درخشندگی و هم نرمی و زیبایی موهای شما به سرعت باز می گردد. در نتیجه دیگر نیازی به خرید شامپوهای گران قیمت و بدون استفاده نیست.

اگر بر روی پوست صورت خود دانه های رنگی دارید ، به فکر استفاده از سرکه سیب باشید. در حقیقت این سرکه می تواند دانه های رنگی را بر روی پوست شما از بین ببرد و پوستی عاری از هرگونه برجستگی و آکنه را پدید خواهد آورد. حتما به یاد داشته باشید که مخلوط سر سیب به همراه آب می تواند با اثر درمانی همراه باشد ، پس از مصرف تنها سرکه خودداری نمایید ، زیرا ممکن است که با خاصیت آسیب زنندگی به پوست و مو همراه باشد.

علل بسیاری از نازیبایی های بر روی پوست همانند آکنه  و . . . برهم خوردن حالت اسید و باز و همچنین چربی بیش از اندازه پوست صورت می باشد که با چنین روشی به صورت کامل در یک محدوده ی طبیعی قرار خواهد گرفت.