بازگرداندن زیبایی به پوست صورت با مصرف موز گرداوری شد

بازگرداندن زیبایی به پوست صورت با مصرف موز

 

زیبایی پوست ما در گرو مصرف مواد غذایی سالم و مفید خواهد بود. امروزه با توجه به تغییر در سبک زندگی و مصرف مواد غذایی روزانه ی ما ، تغییر در سلامت پوست بیشتر از هرجای دیگری در بدن قابل مشاهده است. در کنار آن روش های متفاوتی برای بازگشت زیبایی و پاک سازی مواد ناسالم از پوست ها در جریان قرار دارد که همه ی آنها با هزینه های هنگفتی همراه خواهند بود. یکی از بهترین شیوه های زیباسازی پوست صورت ، استفاده از موز می باشد. زیرا موز خواص بسیار بالایی برای کلاژن سازی و باز گردانی زیبایی به پوست در خود دارد.

آیا تاکنون به برچسب پشت مواد مورد استفاده برای رفع جوش ها و بازگردانی زیبایی به پوست صورت خود توجه نموده اید؟؟ اغلب آنها دارای مواد بسیار مهمی در خود می باشند. این مواد موجود در آنها از بین برنده ی قارچ و باکتری ها در صورت و همچنین کلاژن سازی دوباره خواهد بود. مشابه همان عناصر یعنی مواد از بین برنده ی قارچ و باکتری و از بین بردنده ی اکسیدان ها در موز بخصوص در پوست آن وجود دارد. بنابراین با یک هزینه ی اندک همان مواد را هم به بدن و هم به پوست های خود باز خواهید گرداند.

علاوه بر آن مصرف موز ، استفاده از هر نوع کرم ویتامینه و مرطوب کننده ای را در شما به پایان خواهد رساند ، زیرا علاوه بر ویتامین های مهم برای شادابی پوست ، آب رسانی به منافذ پوست صورت را انجام خواهد داد. جوش های صورت با حضور مواد موجود در موز به سرعت کم رنگ شده و از بین خواهند رفت ، این موضوع در زمانی که جوش ها از نوع قرمز و التهابی هستند اهمیت به سزایی خواهد یافت. مصرف یک موز را روزانه در وعده های غذایی خود جای دهید تا از خواص فوق العاده زیاد و خوب این میوه برخوردار شوید.

 

بازگرداندن زیبایی به پوست صورت با مصرف موز