علل کاهش میل جنسی در خانم ها گرداوری شد

علل کاهش میل جنسی در خانم ها

 

یکی از دلایل ازدواج در بین جوانان ارضا شدن از نظر میل جنسی و آرامش یافتن در کنار همسر می باشد. این موقعیت برای تمامی افراد رخ نمی دهد و در این بین برخی از ازدواج ها با حالت اجبار صورت می پذیرد. در چنین مواردی که یک ازدواج اجباری در میان باشد ، افراد معمولا به طرق خاصی سبب آزار همسر خویش خواهند شد. به عنوان مثال زمانی که همسر برای یک رابطه جنسی خود را آماده می کند ، زن به دلیل وجود عدم علاقه ، هیچ ابراز احساسی را به معرض نمایش نمی گذارد و همین امر منجربه جدایی خواهد شد.

در برخی از موارد فرد با وجود عدم علاقه به یک رابطه جنسی می پردازد اما نبود میل جنسی یا کاهش میل جنسی در زنان در چنین مواقعی نیز به خوبی قابل تشخیص است و این امر می تواند سبب از بین رفتن آرامش روانی همسر شود. تا زمانی که خانم برای برقراری یک رابطه جنسی از نظر جسمی و روانی شرایط لازم را نداشته باشد قطعا آن رابطه از جذابیت خاصی برای یک مرد برخوردار نخواهد بود.

دسته ی دیگر کاهش میل جنسی در خانم هایی می باشد که از بسیاری جهان با مشکلاتی همراه هستند. برخی از آنها با افزایش سن به بیماری های زیادی مبتلا می روند. به عنوان مثال بی اختیاری در ادرار و مشکلات مثانه ، خارش در واژن و یائسگی و کاهش ترشح از واژن خود از جمله علل جسمی و روانی برای عدم برقراری یک رابطه جنسی مفید خواهد بود. نقش مرد در زمانی که می داند همسر از نظر جسمی و روانی برای برقراری یک رابطه جنسی شرایط لازم را ندارد ، نقشی بسیار مهم می باشد ، تنها با صحبت کردن در خصوص این مسئله ، می تواند شرایط را برای ابراز احساسات بیشتر فراهم آورد و این خود مقدمه ای برای افزایش میل جنسی در زنان به حساب می آید.

علل کاهش میل جنسی در خانم ها